|
| Autor |
Wiadomość |
housse
|
|
PSG-sjefen kaster en overgangsbombe på Liverpool-m& |
|
PSG-sjefen kaster en overgangsbombe på Liverpool-målet Bradley Barcola
Paris Saint-Germains styreleder Nasser Al-Khelaifi har nektet å utelukke å selge Bradley Barcola for å øke Liverpools sjanser til å signere ham. Barcola, 23, forblir de rødes toppmål i de siste avslutningene av sommerens overgangsvindu.
Men forhandlingene har vært i en blindgate da PSG ser ut til å betale det maksimale gebyret for kantspilleren, som de også verdsetter til iøynefallende £145 millioner blant Arsenal. Barcola var en ubrukt erstatter da Luis Enriques side slo Aston Villa 2-1 for å vinne UEFA Super Cup i Salzburg onsdag, etter å ha kommet tilbake til trening etter verdenscupen tidligere denne uken.
Etter kampen ble Al-Khelaifi spurt om den franske landskampens fremtid og kunne ikke gi et definitivt svar. "Vi jobber rolig, vi snakker ikke for mye," sa Al-Khelaifi til Canal Plus.
"Jeg kan ikke si om han vil forlate eller ikke ... I dag er han en PSG-spiller. Vi får se."
Formannens kommentarer kom etter at Enrique holdt ordknapp før kampen. "Jeg vet ikke, og jeg vil ikke snakke om noen spiller individuelt," sa PSG-sjefen.
"Fordi det alltid er farlig når du spør om noe positivt eller negativt om en spiller. Jeg holder fokus på laget mitt."
www.billigedrakter.com:Mens seieren gjorde at Barcola tok en fjerde europeisk medalje på litt over tre år i PSG, ble målene scoret av to spillere foran ham i hakkerekkefølgen. Khvicha Kvaratskhelia ga Champions League-innehaverne en tidlig ledelse før Villa utlignet før pause gjennom Brian Madjos angrep. Desire Doue gjenopprettet deretter PSGs fordel i andre omgang.
Hvor mye bør Liverpool betale for Bradley Barcola? Si din mening i kommentarfeltet.
Liverpool-manager Andoni Iraola har heller ikke snakket om Barcola, selv om hans ønske om å signere en bred spiss ikke er noen hemmelighet. "Vi må definitivt signere en kantspiller," uttalte Iraola forrige måned.
"Men det er andre situasjoner der vi må analysere hva markedet gir deg, hva er kostnadene, hvordan vi også ser spillerne vi har Vi har noen vanskelige posisjoner der vi har skadede spillere som vi stoler på, men det er fortsatt ikke den ideelle situasjonen, så det vil avhenge av mange ting."
|
|
| Czw Sie 13, 2026 09:36 |
|
 |
Reklama
|
|
| Czw Sie 13, 2026 09:36 |
|
 |
|